HIS - AIS - ZIS - TIS
Koppelingen
We koppelen graag met de veelgebruikte software (HIS, AIS, ZIS en TIS)
in de eerstelijnszorg. Zo kun je onze telefonieoplossing Bellen met Lotte
volledig integreren. Je kunt dan in één muisklik een afspraak maken
of naar het juiste dossier gaan. Ook een uitgaand gesprek is met één
muisklik tot stand gebracht. Dat is naast efficiënt voor de praktijk ook
nog eens een persoonlijke ervaring voor de patiënt.
We koppelen onder andere met Medicom
Je
hebt als praktijk gekozen voor een kwalitatief hoogwaardig HIS. Dan wil
je daar optimaal de vruchten van plukken. PharmaPartners en Cobbler
hebben ook met betrekking tot telefonie besloten samen bestaande
oplossingen nog mooier te maken. Het resultaat is een stabiele
integratie tussen Bellen met Lotte en Medicom. We laten je in iets meer dan een minuut zien hoe handig dat is.
Werkdruk verlagen
De druk op de assistente is altijd al hoog. Daar komen dan ook nog eens piekmomenten bij. Patiënten bellen frequenter dan jaren geleden. Ze willen graag direct goed geholpen worden. Meteen het juiste patiëntendossier in kunnen zien scheelt ongeveer een halve minuut per telefoontje.
Patiënttevredenheid
De patiënt wordt snel herkend doordat de assistente de gegevens die aan het telefoonnummer zijn gekoppeld direct in beeld heeft. Dat voelt heel persoonlijk en maakt het gesprek vaak prettiger. Een goed begin is het halve werk.
Minder lange wachtrij
Doordat patiënten sneller geholpen worden en telefoontjes minder lang duren neemt de wachtrij fors af. Dat levert blije assistenten en patiënten op.
Minder fouten
De koppeling is niet alleen handig voor inkomende oproepen. Ook bellen vanuit het dossier gaat heel eenvoudig. Met 1 druk op de knop. Gebruik van de integratie zorgt voor een significante vermindering van het aantal fouten.
Veiligheid
Natuurlijk blijft alles binnen de beveiligde verbinding en volledig conform de voorwaarden van een Goed Beheerd Zorgsysteem. Zowel onze telefonie als de zorglijn maken verbinding via GBZ-Connect oplossing.
Laatst zei een patiënt verrukt: Oh, je herkent mijn stem, wat fijn!’ Ik heb het maar zo gelaten.
Persoonlijk en efficiënt
Door gebruik te maken van de integratie met Medicom kun je bij een inkomende oproep in je scherm ziet welke patiënt belt. Je plant dan eenvoudig een afspraak voor deze persoon. Belt de patiënt niet voor zichzelf maar voor iemand anders uit zijn of haar woonverband? Dan is dat dossier en die agenda ook via een simpele muisklik te bereiken. En dat is fijn, want door minder handelingen heb je meer aandacht voor het gesprek. Daarom voelt het niet alleen persoonlijker, maar is het persoonlijker.
Voorkomt fouten
Het tot stand brengen van een uitgaand gesprek gaat bij de koppeling ook heel eenvoudig, dat levert dan bijvoorbeeld voordelen op het telefonisch spreekuur of ander telefonisch contact vanuit de praktijk met een patiënt. Je kunt het dossier gewoon voor je houden met een muisklik het nummer kiezen. Intoetsen is dan niet meer aan de orde. Het voorkomt fouten, gaat sneller en je bent geconcentreerd op het gesprek in plaats van het nummer. De feedback van huisartsen en assistenten op deze mogelijkheid is erg positief.