(085) 024 08 00           Werken bij Cobbler              Certificeringen              Kennis & Nieuws               Support & Meldingen  

HIS - AIS  - ZIS - TIS

Koppelingen

We koppelen graag met de veelgebruikte software (HIS, AIS, ZIS en TIS) in de eerstelijnszorg. Zo kun je onze telefonieoplossing Bellen met Lotte volledig integreren. Je kunt dan in één muisklik een afspraak maken of naar het juiste dossier gaan. Ook een uitgaand gesprek is met één muisklik tot stand gebracht. Dat is naast efficiënt voor de praktijk ook nog eens een persoonlijke ervaring voor de patiënt.

  • Voorkomt fouten
  • Efficiënt door tijdsbesparing
  • Persoonlijk, de patiënt wordt meteen herkend

We koppelen onder andere met Medicom

Je hebt als praktijk gekozen voor een kwalitatief hoogwaardig HIS. Dan wil je daar optimaal de vruchten van plukken. PharmaPartners en Cobbler hebben ook met betrekking tot telefonie besloten samen bestaande oplossingen nog mooier te maken. Het resultaat is een stabiele integratie tussen Bellen met Lotte en Medicom. We laten je in iets meer dan een minuut zien hoe handig dat is.

Plan direct een demo

 
 


Werkdruk verlagen

De druk op de assistente is altijd al hoog. Daar komen dan ook nog eens piekmomenten bij. Patiënten bellen frequenter dan jaren geleden. Ze willen graag direct goed geholpen worden. Meteen het juiste patiëntendossier in kunnen zien scheelt ongeveer een halve minuut per telefoontje.

Patiënttevredenheid

De patiënt wordt snel herkend doordat de assistente de gegevens die aan het telefoonnummer zijn gekoppeld direct in beeld heeft. Dat voelt heel persoonlijk en maakt het gesprek vaak prettiger. Een goed begin is het halve werk.

Minder lange wachtrij

Doordat patiënten sneller geholpen worden en telefoontjes minder lang duren neemt de wachtrij fors af. Dat levert blije assistenten en patiënten op.

Minder fouten

De koppeling is niet alleen handig voor inkomende oproepen. Ook bellen vanuit het dossier gaat heel eenvoudig. Met 1 druk op de knop. Gebruik van de integratie zorgt voor een significante vermindering van het aantal fouten.

Veiligheid

Natuurlijk blijft alles binnen de beveiligde verbinding en volledig conform de voorwaarden van een Goed Beheerd Zorgsysteem. Zowel onze telefonie als de zorglijn maken verbinding via GBZ-Connect oplossing.

quote icoon

Laatst zei een patiënt verrukt: Oh, je herkent mijn stem, wat fijn!’ Ik heb het maar zo gelaten.

Persoonlijk en efficiënt

Door gebruik te maken van de integratie met Medicom kun je bij een inkomende oproep in je scherm ziet welke patiënt belt. Je plant dan eenvoudig een afspraak voor deze persoon. Belt de patiënt niet voor zichzelf maar voor iemand anders uit zijn of haar woonverband? Dan is dat dossier en die agenda ook via een simpele muisklik te bereiken. En dat is fijn, want door minder handelingen heb je meer aandacht voor het gesprek. Daarom voelt het niet alleen persoonlijker, maar is het persoonlijker.

Huisarts assistent aan de telefoon


Voorkomt fouten

Het tot stand brengen van een uitgaand gesprek gaat bij de koppeling ook heel eenvoudig, dat levert dan bijvoorbeeld voordelen op het telefonisch spreekuur of ander telefonisch contact vanuit de praktijk met een patiënt. Je kunt het dossier gewoon voor je houden met een muisklik het nummer kiezen. Intoetsen is dan niet meer aan de orde. Het voorkomt fouten, gaat sneller en je bent geconcentreerd op het gesprek in plaats van het nummer. De feedback van huisartsen en assistenten  op deze mogelijkheid is erg positief.


Ontdek hoe onze klanten het aanpakken

Gezondheidscentrum West Emmeloord

Telefonie gezondheidscentrum

We kunnen nu al niet meer zonder

Lees verder...

Gezondheidscentrum Lombok

Telefonie gezondheidszorg

Verlaagt de werkdruk, verhoogt het werkplezier

Lees verder...

Huisartsenpraktijk Delthof

Telefonie huisarts

Het voelt voor de beller ook veel persoonlijker

Lees verder...

Meer weten of een vrijblijvende afspraak inplannen?